ANNONS:


DENNA BLOGG ÄR I SAMARBETE MED NEDAN LÄNKADE VARUMÄRKEN.

Dagens reafynd och så här fick jag extra rabatt hos Boozt

mer rabatt hos Boozt

Kolla in min grymma trio i fynd! 🙂 Sidenblusen från Mango reafyndade jag hos Boozt för ett tag sedan när det var 20% rabatt på den. De röda pumpsen från Lodi var till fullpris hos Zalando men betydligt mer prisvärda än de från Valentino.

Idag klickade jag hem den kritstrecksrandiga kjolen från Wood WoodBoozt avdelning Crazy Deals. Men det här inlägget är inte enbart till för att skryta om mina fantastiska fynd, tro det eller ej ;), utan jag tänkte också tipsa om hur du får extra rabatt utöver Crazy Deals-priserna.

Normalt sett kostar kjolen 1800 kr. Även om den säkert har jättefin kvalitet  och är välgjord tycker jag det är alldeles för mycket. Jag har därför väntat in en hyfsad rabatt. På Crazy Deals-avdelningen hos Boozt kostade den nu 1350 kr vilket är något bättre. Genom att betala med kort via PayPal fick jag ytterligare 200 kr i rabatt. Jag skrev också in rabattkoden PAYPAL17.

Så mitt tips är att betala via PayPal när du reafyndar framöver hos Boozt, så får du denna extra rabatt. Själv kunde jag äntligen klicka hem kjolen för 1150 kr vilket innebär en rabatt på 36%.

Spana in Crazy Deals här!

3 Comments

  1. Elisabeth
    9 November 2017 / 17:03

    Hej, blev så glad för ditt tips om Nellys väskrea i helgen som var, glad i hågen klickade jag hem en väska från Coach , betalade med bankkort och fick bekräftelse på order, väntat med spänning på paketet i 2 dagar , men idag fick jag istället ett mail från Nelly att de annullerat min beställning, ingen kompensation gavs heller, vilket jag tycker de kunde kostat på sig. Så besviken jag är, har någon mer råkat ut för samma sak?

    Tycker att lite goodwill inte hade skadat.

    • 9 November 2017 / 17:33

      Nej, vad tråkigt! ;( Ok om man får veta det efter 5 min men efter ett par dagar tror man ju verkligen att det man beställt ska komma. Du borde fått någon viss rabatt inför nästa köp kan jag tycka. Har du frågat om det?

      • Elisabeth
        9 November 2017 / 17:50

        Ja, det gjorde jag men nej det blev inget , så där blev de av med en framtida kund .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.