Optimal Ehandel optimerar kundupplevelser i e-butiker

optimalehandeldump

Jag gick ut med Optimal Ehandel i mitt nyhetsbrev i förrgår och har fått ihop en fin testgrupp av mystery shoppers. Som jag skrev där har jag i ca sju års tid ruvat på en idé om hur e-butiker skulle kunna testas. Nu känns som rätt timing när det pratas mindre om att lägsta priset är den bästa konkurrensmetoden  och det är mer fokus på kundens upplevelse av kundservice, svarsfrekvens i sociala medier, returprocessen och liknande. Ett vänligt bemötande av kunden har helt enkelt blivit en tydligare konkurrensfördel.

Jag och Marie Nilsson, som har 25 års erfarenhet av distanshandel, har tillsammans sytt ihop konceptet och fyra olika paket som ska passa e-butiker i olika stadier och storlekar.

Här finns Optimal Ehandel:

Hemsida / Facebook / Nyhetsbrev

Vill du bli mystery shopper?

Vill du jobba som mystery shopper? Det innebär att du testar e-butiker och samtidigt får ett arvode för det.

Här anmäler du dig!

2 Comments

  1. Marina
    21 January 2016 / 16:28

    Mejlat dig, men kanske finns det i skräppostmeddelanden. Anmält mig via formuläret här. Tror jag skulle vara till stor nytta! / marina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.